torsdag den 12. september 2013

Gå aldrig ned på udstyr.

Jeg har opgraderet mit Addi-clik-sæt.

Med 8 hakkenåle der passer til wiren der er med i sættet til strikkepindene.

Jeg har for flere år siden hakket..eller strikke-hæklet som man kaldte det dengang... og har stadig de plasticnåle der var med et ugeblad.

Men det her ser da lidt mere blæret ud ikke ;O)

Egentlig er det min datter der pludselig fik en a-ha-oplevelse i Viborg til kreativmesse. Hun, der ikke har interesseret sig for meget andet end at brodere, faldt pladask for Hakning. Der blev indkøbt til at hakke et babytæppe, dermed også en begynderbog, hvori der var en sjalstrøje, en taske, og en anden trøje JEG godt ku tænke mig at lave.

Sættet fandt jeg ved Impaz Garn, hvor der er 10% til medlemmer af Rokken.dk. Og de er superhurtige allerede dagen efter var posten her med pakken.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar