lørdag den 10. august 2013

Renaissance Shawl KAL

Nu har jeg endelig lov at vise mit sjal frem.
Det var meget spændende at strikke, langt nemmere end jeg troede, fordi Anne-Lise Maigaard har lavet en meget udførlig og let opskrift at følge.

Mønsteret kan købes på Ravelry

Da jeg meldte mig til Sjal-KALen vidste jeg kun hvilket garn og perler man skulle bruge. Og at man fik 4 mønstre 4 mandage i Juli måned.


Filisilk var anbefalet men den er lidt krydret i pris..så jeg bestemte at lave en kladde i lagerets garn og perler...
Garnet stikker..også efter en hård vask..og perlerne er alt alt for spraglede..

Så nu har jeg været i København ( på ferie) efter det rigtige garn i en brun farve, så skal jeg lige jagte lidt perler, så går jeg til pindene igen..
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar