lørdag den 31. august 2013

Arbejde til vinteren

Selvfølgelig gør jeg ikke forskel af vores børnebørn.
 
 Begge drenge har ønsket sig traktørtrøjer. Og da der stort set kun skal bundfarver til (5ngl) for at jeg kan lave en str 4 mere så er det da oplagt at Oliver også skal ha en trøje med traktor på. Dog med lidt farveforskel på ribberne så de kan kende forskel på dem                                                                                              
                                                                                              
 
 
 



Cecilie ville gerne ha trøjen med elefanten i blomsterbedet.
En ny model fra Dale Garn som også ser spændende ud at strikke.                                                                                



Amanda havde meget svært ved at finde en trøje hun ku tænke sig. Hun er for stor til børnetrøjer og ikke helt parat til andet alligevel. Hun er og bliver kjole-pige og det gjorde udslaget for hun ku mægtig godt tænke sig denne model.

Indvendingerne med at det jo var en trøje til legepladsen hun sku ha fik hun manet i jorden "for man kan altså nemt ha en kjole i mine overtræksbukser, bedste".

Så Amanda får sin kjole
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Faktisk skulle jeg nok strikke på traktor-trøjen til Marcus.
Men fordi den kræver lidt koncentration fik jeg begyndt på denne sag til mig selv.
Mere om den senere når den er færdig........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar