lørdag den 1. juni 2013

Nu med flag

Jeg har altid været lidt pjattet med et flag.
Det var altid specielt at komme hjem til bedsteforældrene og på lang afstand ku se flaget vifte i vinden.

Nu har jeg (lidt egoistisk) givet gemalen en flagstang og et flag som tak for hans uvurderlige støtte og hjælp under min langsommelige og til tider håbløse sag inden jeg kom på førtidspension

Egentlig var det meningen vi så sammen skulle hejse flaget på dagen hvor jeg så fik min første pensionsudbetaling.. men det ville vinter og frost ikke tillade.. så første gang flaget vejrede var i Lørdags, hvor det første barn vi, som par, stod faddere til blev gift.

Men i dag hejste gemalen det så for mig, selv om det vist ikke er helt regelret at holde en vimpel på dén måde ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar