torsdag den 20. juni 2013

Kobberbryllup

 En bekendt skulle bruge et kort til et kobberbryllup.

Jeg lavede to nye og lod hende vælge mellem dem og skuffens indhold

Det er længe siden jeg syet kort så det blev det jeg havde lyst til at finde frem igen
For at dække ønsket blev Brads, "stilken" og kanten brun/kobber










 


Det egentlige kort jeg havde beregnet (og som hun også valgte) var flødefarvet og med  bogstaver og krans i kobber karton.. gyldne halvperler og en enkelt brun knap...brun bånd og så et stempeltryk farvet med mine copic.
 
Jeg har set rigtig mange YT klip med Amerikanske kvinder der for hver 10. sek siger "I just looooove my copics" og jeg må sige jeg har lidt samme fornemmelse når jeg har farvelagt sådan et par herlige gutter her..
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar