mandag den 11. juli 2011

Lacestrik

Fredag aften sent faldt jeg over dette smukke sjal.. alt at betale 180kr, så jeg tøvede ikke længe med at få sendt ordren afsted.
Og pakken stod allerede på min trappe mandag inden jeg stod op..
Efterfølgende har jeg så fundet ud af at man har taget 2okr for et mønster som både er offentlig tilgængeligt på nettet og har været udgivet i et håndarbejdsblad..det synes jeg ikke om når også køber garn til mønsteret..men pyt skidt de 2o kr bliver så ikke slikket væk.
Nu glæder jeg mig til at prøve mig frem med det spændende mønster

5 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk ud - hvad hedder sjalet?

    SvarSlet
  2. Nøj manner det er flot..... men vist også meget svært.
    Glæder mig til at se det IRL

    SvarSlet
  3. Kunne nu godt tænke mig at strikke det, men må hellere blive færdig med et par ufo'er først.

    SvarSlet
  4. Ja man har et standpunkt indtil man tager et nyt. Så jeg er gået i gang med sjalet.

    SvarSlet
  5. Fedt..jeg er ikke gået igang med mit endnu..jeg skal lige ha lavet noget garn til svigermor ;O)

    SvarSlet