onsdag den 11. maj 2016

Konfirmation Alu-tape

 Vi er vist mange der har lidt svært ved mand/drenge kort.
Mit bedste bud er Alu-tape sværtet med sort acrylmaling (jeg fik vist lidt for meget på,denne gang)

Jeg bruger karton fra restekassen og taper over med alutapen (Biltema er billig med tapen)
Jeg har brugt rester af bla metal bånd (Nettos juletilbud) det er den længst til venstre under snoren, Gazevæv fra tapetkassen og et drys glimmer
Navnet er Stanset på Big shot 3 gange (Tim Holtz Alterations) og limet sammen for at gi højde, inden jeg satte tapen på
alle kanter gnides godt til, nogle skarpe andre mere bløde


sort Acrylmaling pensles over det hele og tørrer,nogle enkelte minutter, så tørres over med let hånd så man får den ønskede virkning
vådserviet er god hvis malingen har sat sig for godt fast,

Pilen i sort karton klippet i hånden,påsat tekst (Nellie´sShape Dies SD 41)
Snor
Metal skilt (kontor og papir)

Det er svært helt at undgå similie (ja sådan er jeg bare) så jeg valgte at erstatte den bette prik til i'et med en klar en af slagsen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar