tirsdag den 4. august 2015

Solfarvet uld afsluttet for i år

Indrømmet, mine forventninger var mindst, at jeg kunne leve op til det alle de proffe i spindeforeningen laver ;O)...

Nogle måneder senere er jeg blevet mere realistisk og har indset at så bliver man altså skuffet...eller i hvert fald ender man med et andet resultat end forventet..

Det glas der fik en chance mere efter jeg tømte de andre glas har ikke givet det store udsving..en anelse dybere farvetone men stadig flaskegrøn.

Lugten er til gengæld en blandet fornøjelse..en god blanding af nylavet kokasse og en nyåbnet engelage-kule..så en omgang champoo med duft var nødvendigt.

Bagklogskabens klare lys fortæller: mindre gram uld pr glas og mindst det dobbelt gram tulipanblade pr glas.
Bedre sommervarme om natten og mere sol i dagstimerne
Og så måske forsøge med vinsten i bejsen sammen med Alun som jeg brugte alene i år..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar