onsdag den 24. september 2014

Efterårets farver

 Naturens efterårsfarver er helt bestemt mest min farveskala, og jeg kan gå lidt i selvsving over natuerens måde at bruge farver på..

Hvem ville male røde blade i en farvebog, naturen tør godt

Når jeg sætter farver sammen er jeg tit bange for at "mudre" og mixe for meget sammen og har  som ofte brug for liiiiige at skulle tilsætte et pift af en pangfarve eller en kontrastfarve, Moder nutur har ikke brug for sådanne narrestreger.














MEN ind imellem slår naturen sørme også igennem med farverne.

Efter jeg er begyndt at mixe mine egne farver på rokken har jeg fået øjnene op for hvilke vidunderlige impulser der befinder sig lige foran sig uanset om man er på luftetur med hunden eller sidder i en skov med en kaffekop.

Familien er ved at være træt af at høre om hvilke farver naturen bruger som "man" normalt ikke ville forbinde med hinanden.

Sidst jeg hørte sætningen "glæm no det gåen lidt" var da vi så på dyr i Givsgud dyreepark..ænderne havde nogen fabelagtig gøde grønne/går og brune farver tilsat et par fjer turkis ;O)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar