onsdag den 27. november 2013

Flipkort

Marcus bliver 5år så selvfølgelig skal han ha traktor og lastbil næst efter køkkenudstyr er det hans favorit-emner

Jeg har brugt 3-D udklip, dem har jeg mange af, og de ligger bare ubrugte hen.
Jeg har set mange YT-videoer af flipkort, men jeg synes ikke lige umiddelbart de er nemme at lave hvis man ikke har sådan en dyr udstanser til at lave dem med.

Marcus var med den dag jeg købte Dien med ballonerne og han var sikker på den ene og alene var købt for at lave hans kort, så ballonerne skulle selvfølgelig også på.

5 tallet er stemplet med et stempel fra kontor og papir fra deres nedsatte varer

Man kan vel ligeså godt gøre en dyd ud af sine fejl som indrømme dem...jeg har vendt nogen af bogstaverne forkert i "Marcus" men de blev så sat hulter-til-bulter op og så ser det jo næsten ud som planlagt...eller øv

Motorcyklen til minde om Onkels motorcykle som han fik lov at sidde på tanken af en gang imellem..nu er den solgt..

Ballonerne kommer ikke til sin ret på billedet..de er malet med metalttusser og Glimmertusser købt hos Toplay.dk dem bliver jeg bestemt afhængig af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar