lørdag den 27. juli 2013

Udsalg

 sikken man kan slæbe hjem når der er godt køb

Hvem kan modstå 50% i Panduro.



 En smut omkring Biltema og jeg har nu den længe efterspurgte Aluminiumstape hjemme. Nu kan jeg lege med prægning rigtig længe..

Det samme kan jeg med dobbeltsidet papir og papir til mine copics

En del kageservietter røg også med jeg har nemlig ikke de dyre dies til at lave "kniplinger" med så nu er plan B under opsejling
 Blomster, perler, brads, stempler (dem har jeg vist lidt afhængighed overfor)



Søsterne Grene- og Tiger-indkøb er vist også røget med her i Panduroposen
Snor, bånd, tape Stickers, kagepynt, store nåle uden spids til sammensyning af strikketøj.
Flere stensils til mere kniplingsmaling.
Sort plydsgarn og røde øjne til "uhyrer"
maskemarkører

Mon ikke nok jeg skulle ku styre mig nu.....til næste udsalg

 

1 kommentar:

  1. Det var da godt jeg kom derud før dig, der kan da ikke være meget tilbage ;)

    SvarSlet