torsdag den 16. maj 2013

Kort nyt.

 Kortet man ikke ønsker at få i brug.

 På en blog så jeg en der pludselig fik brug for et kort til en begravelse. Det satte nogle tanker i gang hos mig. For mon man har overskud til at være kreativ og lave kort hvis man stod og fik brug for sådan et.
Næppe
Så nu har jeg et i skuffen der lige mangler en stickers med en anvendelig tekst..måske bare et enkelt kors.
Og lad det så blive i skuffen rigtig rigtig længe
Roserne er malet med copic
Vellum med glittersort embossing

 Lidt forsøg med dobbeltklæbende tape og glimmer  blev lavet. Det bliver vist ikke det jeg får mest lyst til fremover.

 Det nederste af det hvide kort skulle ikke gå til spilde..så det blev brugt til stickers udfyldt med lim og drysset med glimmer.










Fra starten af var det kun en prøve af en ny die jeg har købt. Så jeg brugte bare fra restekurven.
Og bortset fra at jeg glemte at sværte kanten på det grå så er det da vist blevet rimelig














Mit store stempel med roserne synes jeg er SÅ smukt, men det er stort og lidt uanvendeligt til kort. Her har jeg embosset det med varmepistolen og farvet bagpå med mine copic. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar