tirsdag den 16. april 2013

Lidt på lager

Her i huset spiller vi meget spil med vore voksne børn når de små er lagt i seng.
Desværre er det ikke mig forundt at være med i kortspil længere, efter jeg blev ramt af sygdom.

Men med i det sjove kan man sagtens være mens man sidder og farver motiver med copic ciao markerne

Disse blev til en lang aften mens de andre spillede..og ligger nu klar til senere brug
Jeg har købt en bog med motiver til Paper Piecing. Den teknik man førhen brugte når man lavede lag-på-lag papirklip

Jeg har før prøvet teknikken med mine stempler men det bliver nemt meget småt

Motiverne i bogen tilsætter jeg mine egne ideer, bla har pigen der puster sæbebobler fået armbånd (similisten) sløjfe og rem på badesandalerne
Sæbeboblen er desværre faldet af mens jeg tog billede uden jeg har set det..den er klippet i klar plast og malet med glimmerlim


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar