tirsdag den 18. december 2012

Svigermors julegave

Svigermor skal dette år ha penge i julegave.

Jeg fik lov at lave et kort til hende

Jeg savner helt sindsygt mine tusser til at farvelægge med, i mellemtiden må jeg jo så bruge mine farveblyanter.

På billedet ser farven lidt flad ud, det er snyd. Sneen er poppet om med 3D liner og drysset med glimmer..egentlig glimmer til negle men det er SÅ fint på papir også ;O)
SELFØLGELIG (ville mine døtre sige) er sløjfer, stjerne og guleroden tegnet over med gelekuglepen med glimmereffekt ..og så ved jeg ikke heeelt om ikke der er for mange bling-bling sten på..men nu sitter de der

1 kommentar:

  1. Hvor skønt et kort, din svigermor skal have..

    Et sådant kort ville jeg modtage en kyshånd og mange tanker på personen der har lavet det...

    Glædelig jul til dig og dine kære

    SvarSlet