torsdag den 27. september 2012

Takkekort

I dag har jeg fået skrevet en tak til dem jeg synens har fortjent sådan en stor en..

Nemlig de socialrådgivere og jobkonsulenten jeg har mødt i min sidste periode.

 Jeg har  undervejs mødt nogle der bestemt ikke var egnet til deres job, eller vel nærmest ikke var egnet til at ha med mennesker at gøre.
Des mere nødvendigt er det at sige tak når man endelig møder nogen der hører sig og prøver på at gøre en håbløs situation holdbar..midt i al det roderi vores sygedagpengesystem består af

 Jeg var ligeledes heldig at få et alletiders sted til arbejdsprøvningen,  hvor der var opbakning og hjælp og hvor jeg blev opfattet som "en af os"

Alt i alt var det en positiv måde at afslutte det hele på efter så mange mange måneder hvor det hele synes træls, træls og mere træls

Ingen kommentarer:

Send en kommentar