onsdag den 2. maj 2012

Jakke/trøje

På et besøg ved Tårs garn for at hente et enkelt bundt Kauni lacegarn, kom jeg da vist lidt på vildspor.

For foruden Kauni. kom jeg til at bruge min julegave fra far til et dejlige sæt Addi-pinde
Det er jeg blevet meget glad for, som det kan ses er det flittigt i brug.. dog må jeg derhen igen for at købe en lang weire igen, da Mille også godt ku li mit strikketøj..og gnaskede en ryg til en jakke i dobbeltstrik med pind og hele molevitten, godt jeg valgte metalpindene..

Jeg har set at en reserve koster rimelige penge så det blivr min nye bestilling til næste marked...

Der løb også lidt uforuset kunstgarn, delight og 4 ngl til et tørklæde oveni..





Tilføj billedtekst
Og så blev jeg begejstret for denne trøje som jeg så på en gine derhenne, selv om garnet er meget syntetisk og det normalt ikke er noget jeg investerer i.
Jeg er heller ikke umiddelbart begejstret for at ha den på, den har de ulemper syntetiske stoffer har, jeg enten fryser eller sveder tran..og den glider og som minimum skal den ha noget der holder den sammen over skulderen..

Men garnet er vildt flot og trøjen blev rost meget til festen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar