onsdag den 22. januar 2020

Varme fødder

 I svigermors kurv fandt jeg en opskrift på filtede futter, jeg er ikke klar over hvor opskriften er fra men den er ret kendt og jeg mener den også går under betegnelsen "strik et L"

Jeg har lavet til 2 drenge men måtte om igen med den mindste størrelse da de var for små efter vask

Alle 3 par er strikket i Lima på p 4
vasket en enkelt gang på alm 40g trukket i facon og efter tørring fået gummidutter på sålen
… og ja, det er selvvalg med den røde farve da "rigtige drenge tør godt bruge rødt" ...

Storebror ville ikke ha futter han ønskede sig hjemmestrikkede sokker i stedet og var selv med i butikken og vælge garnet. Valget faldt på New Running garn i en flerfarvet type med rød rib, .hæl og tå i Sock 4

mine egne strømper i Mayflowers strømpegarn blev også færdige det er garn fra lageret og heller ikke denne gang blev de ens i farveskiftet af garnet

De to par strømper er strikket på Addi crasy trio pindene dem er jeg faktisk blevet så glad for at jeg nu har strømper på pindene til bil- og tv- tid når mit strikketøj ellers ikke er egnet til at tage blive motioneret der


Ingen kommentarer:

Send en kommentar