onsdag den 22. januar 2020

Ny kortudfordring



Jeg har prøvet som noget nyt nemlig at deltage i Berit Rosenfeldts udfordring med at lave kort til et bestemt tema
Kortet bliver så vist på hendes YT kanal og solgt til fordel for hospitalsklovnene

Tema: en mand, sportstosset, fylder 50

Jeg har brugt meget tid på kortet men er ikke rigtig tilfreds, det er lidt for barnligt til en voksen mand synes jeg og har også en ide til hvad jeg måske skulle ha gjort i stedet for og måske bliver det til et kort mere men nu har jeg sat tid og jeg ville gerne bruge et copic-farvelagt stempelmotiv så Voilá

Basiskort A6 med fold foroven
1. layer er indfarvet akvarelkarton, farvet med distress spray forrest moss, crushed olive og bundled sage
og "strintet" med tarnished brass

talllene er stempler ( Panduro), stemplet og klippet med hånden i guldkarton
Fodboldspiller er en die (Wish) skåret med big shot i markerpapir og farvelagt med copic monteret med 3Dpuder

Fodbolden er et stempel (kontor og papir) klippet i hånden. monteret med 3Dpuder

Racerbilen er en die med skygge Jeg har lagt sølvtush på den røde del for at give liv og tegnet high lights med en hvid gel pen

Blmster og blade er punch og die skåret ud af indfarvet akvarelpapir pyntet med en lille guld halvperle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar