fredag den 17. maj 2019

Kortudfordring Maj 2019


 Nu er det vist 2. gang jeg har lavet kortudfordring uden at læse udfordringen helt til ende
Jeg så skitsen men ikke teksten som "heidis kreative hule" havde sat som udfordring

Jeg lavede mit kort efter skitsen...og med et hurtigt stempel jeg malede med mine copic
3 små perler
1 bukket bånd i stedet for et udklip
sværtede og flossede
og sluttede af med et banner med et stempeltryk

sendte ind....og fik kasseret med en sød hilsen om at.....



Temaet var blomster...…


Og selvfølgelig skal et tema overholdes så vi alle konkurrerer under samme betingelser

Samme procedure, denne gang i andre farver
Og afslttet Rondel og en blomst en bladkvist og en svirvel

indsendt

Og NU er jeg med igen.....

Samtidigt fik jeg så to kort til kassen

Og blod på tanden til at lave flere efter samme princip ….ens bare andre i farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar