onsdag den 8. august 2018

Juli udfordring 2018

Hedebølgen i Danmark i år for skyld for meget, om det er derfor jeg har glemt at lægge mit kort til juli-udfordringen op ved jeg ikke lige men med ret godt over 30 graders varme går jeg godt nok lidt i slow ...anyway her kommer det så lidt forsinket

TEMA: Grønne nuancer +gode venner

 Mit bud var også denne gang lavet en hel del af rester
Bagsiden af kortet er dækket af blade, det valgte jeg for at illudere de ret gode venner stod gemt ude i skoven under et træ
selve parret er derfor skåret i sort karton (de står jo i skygge under træet) bag på ryggen har han en blomst jeg har påsat en simili-blomst og givet bladet lidt grønt glimmer

Bladene er af de løv-dies jeg nu havde

Granerne i v.side er alle af samme die (LR0378) jeg har skåret mellem grangrenene for at lave mindre træer bagud samtidig med de bliver mørkere for at vise lidt dybde i skoven

Banneret forneden er klippet i fri hånd og påstemplet tekst med distress (forrest mos) derefter embosset med Clear embossing og påsat et par halvperler

Hjørnet forneden er en købt blomst sat fast med limpistol på en organzablomst nederst stak et par købte blomsterknopper frem







Samme blomst er brugt i ø. h. hjørne her på en organza hvid blomst og med et par små roser

Jeg har med vilje undladt stickles på blomsterne denne gang, det kommer hvis det passer til den der skal modtage kortet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar