tirsdag den 4. oktober 2016

Hyggetæppe nr 2

Jeg vover den påstand, at de damer der klager over deres børn/børnebørn ikke gider det hjemmestrik de sidder og laver, de har glemt at tage ungerne med INDEN  de sætter igang..

Igen i dag fik jeg fornøjelsen af en glad dreng da han gik hjem med sit tæppe

Selvvalgt både mønster og farverne


Igen en C2C-teknik brugt og igen Bumbo-acrylgarn og hæklenål nr 4

Igen sprang jeg let henover at blokke, det regner jeg med giver sig selv i acrylgarn








Mønsteret har jeg indkøbt over FB hos "TWO MAGIC PIXELS" 2min efter beløbet er sendt kan man downloade og printe ud...nemmere gøres det ikke ;O)

Først da vi havde printet mønsteret ud, fik Marcus sagt han ikke ønskede den bus, for den ligner ikke den vi kører i .........

Bom bom, der gik jeg lidt i panik, for uden bussen blev tæppet for lille, og hvad fandt jeg lige at fylde ud med  i stedet.



Marcus stod ikke længe før han selv havde fundet løsningen, " bare lav den ens i begge ender, så ligner den de busser der kører her i vores land"

god ide, den lille mand fik

Jeg kopierede et vindue hen foran døren og lavede lidt om på stregerne og med fri fantasi placeret en forrude på bussen..

Tæppet gjorde lykke


Og jeg er gået igang med nr 3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar