onsdag den 3. juni 2015

Hundeklipperens kort

Da jeg lavde dette lille kort faldt mine tanker hen på gemalens kusine der, blandt meget andet også er en dygtig hundeklipper.
For sjov sendte jeg hende et billede af kortet...sådan noget kan jo få følger ;O)

Derfor har jeg nu lavet
5 Easelkort med hunden i forskellige farvekombinationer, jeg har været i restekurven.
Men har dog brugt samme "skabelon" som det på linket med afstemte farver efter hunden

Bestillingen lød på et par stykker med rotte eller mus også...men de dyr må jeg nok indrømme ikke lige er noget jeg tænker så meget i så her måtte jeg gå til alternativer..







 Rotterne (eller mus om man vil) blev et Irisfolded kort som jeg fandt skabelonen til på Pinterest
Jeg har lavet blomsten af bogsider med 3 forskellige størrelser cirkel-punch, fugtet dem og krøllet dem sammen om den papirklips der er sat i midten. Derefter sværtet med Distress ink
Det lille "flag" er skrevet på med en pensel tush, jeg kan godt li' den form for skrift en pensel giver.
snuderne er halvperler, øjnene har selvfølgelig fået 3D-effekt
kortet bliver oprejst støttet af et bukket bånd med en knap, monteret med glue-dots.

Også her har jeg været i restekassen da musene er "klædt på" af brugt gavepapir.

Da jeg ikke lige kender til hvorfor ordren lød på mus eller rotte på kort valgte jeg at lave et par sykker i en lidt mere seriøs tone.

Derfor valgte jeg at bruge den lille mus som jeg lavede til Oliver fødselsdag også som et Easelkort.

Støtten er et stempel købt for flere år siden på Hjallerup marked for en femmer ;O)
Malet med Copic
Musen har halvperle som snude øjene tegnet op med grøn stickles (jeg ved faktisk ikke hvilken farve mus har hvis det ikke er hvide mus)omkring en "diamant" rihnstone
kortet er pyntet med stjerne-rihnstone og musen har fået en sløjfe på halen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar